close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך לבחירת טבעות לנשים

מערכת שורשכ אייר, תשפא02/05/2021

בין אם אתן בוחרות טבעת לעצמכן ובין אם זו מתנה לחברה או בת זוג חשוב לוודא מה החומר ממנו הטבעת עשויה...

תגיות:
רבים יסכימו כי הרבה יותר קל לקנות מוצר בין אם זה תכשיט ובין אם זה פריט לבוש לעצמך מאשר לאדם אהוב אחר. כשאנחנו קונים לעצמנו אנחנו יודעים (ברוב המקרים) מה אנחנו מחפשים, אנחנו יכולים למדוד במקום ולהחליט האם אנחנו מרוצים מהמראה או שזה פחות מתאים לנו, אם המידה מתאימה או שצריך מידה אחרת וכן הלאה. כאשר אנחנו רוצים לקנות מתנה לאדם אחר אהוב לנו אנחנו נכנסים לבלבול, במיוחד כאשר מדובר בבת הזוג שלנו. הפעם התכנסנו כאן כדי להקל על תהליך קניית טבעות לנשים, בין אם זו טבעת לבת הזוג שחוגגת יום הולדת ובין אם זה לחברה הטובה שילדה לאחרונה.

למה לקנות תכשיטים ואיך אפשר לקנות טבעת והיא לא לאירוסין?
בכל פעם שרווק או רווקה שומעים את המילה טבעת הם ישר חושבים על הזמנות לחתונה, חליפה, שמלת כלה וכל השמחה וששון האלו. אז אם חשבתם שנאמר לכם "טוב אז טבעת זה לא בשבילכם" אז טעות בידכם. ראשית, טבעות כמו תכשיטים רבים אחרים משדרים יוקרה, שהאדם שקנה את התכשיט בין אם זה טבעת או צמיד חשב על המקבלת, שישנה השקעה גם בבחירת המתנה וגם השקעה כספית. ומה הכי טוב יפה בכל הסיפור הזה, אתם יכולים להעניק את כל אלו ובכלל לא לשדר את המחויבות של מיסוד הקשר או חתונה. היום עם הדגמים המדהימים והשונים כל כך ממראה טבעות האירוסין אתם יכולים להיות בטוחים שהטבעת שלכם תקבל את הכבוד המגיע לה ובלי הצורך לקבוע תור ברבנות.

לפני הקנייה וודאו מה היא אוהבת
קל להגיד כי העולם מתחלק לשניים לאוהבות הכסף ואוהבות הזהב. אך בעידן של היום זה ממש רחוק מהמציאות כי היום אפשר למצוא את תכשיטי הרוז – גולד, שילובים של זהב וכסף, משובצים או ללא שיבוץ, טבעות חלקות או מעוטרות וכן הלאה. אם זו חברה קרובה אז בוודאי הבחנתם בתכשיטים שהיא עונדת, מה הסגנון שלה וכן הלאה. אם אתם הולכים לאיבוד ממש בתחום הזה אתם יכולים לעשות אחד משני הדברים הבאים ואפילו את שניהם. קודם כל תסתכלו על תמונות של החברה, במדיה החברתית או אם יש לכם תמונות משותפות זה בכלל פשוט. אם לא מצאתם תמונות תמיד אפשר להיעזר בחברה או מכרה משותפת שתוכל לתת את חוות הדעת שלה לפי ההיכרות שלה עם מקבלת המתנה.

תבררו ממה עשויה הטבעת
בין אם אתן בוחרות טבעת לעצמכן ובין אם זו מתנה לחברה או בת זוג חשוב לוודא מה החומר ממנו הטבעת עשויה. טבעות לנשים יכולות להיות ציפוי זהב, ציפוי כסף או מתכות אחרות. כדי להימנע ממצבים מביכים ולא נעימים כדאי לוודא מבעוד מועד אם היא רגישה לזהב, כסף או למתכת אחרת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה